Löpare på 30 dagar

Fortsättningskursen – Storlöparen

Välkommen tillbaka Storlöparen – vi kör 30 dagar till!

Du som genomfört kursen Löpare på 30 dagar har här nu program för 30 dagar till, och kommer att utvecklas ytterligare från den goda start du fick i första omgången. Vi fortsätter med 4 träningspass per vecka, men en skillnad mot för förra omgången är att du nu också har möjlighet till mer individuell feedback genom att du kan sända in filmer på dig själv när du löper, för att få specifika/individuella löpteknikövningar att träna på. Detta kan du göra när som helst under kursen, men jag kommer också specifikt säga till om detta i något pass. Programmet fortsätter innehålla stödövningar (styrka och rörlighet) för att dels stärka dig
som löpare och dels har de en skadeförebyggande funktion.

Lycka till!  // JOHAN

Nyttiga filer innan man påbörjar programmet:

Pass 1

Pass 2

Pass 3

Pass 4

Pass 5

Pass 6

Pass 7

Samma film som pass 3 MEN löp 6min istället för 5min i intervallen!

Pass 8

Pass 9

Pass 10

Pass 11

Pass 12a

Pass 12b

Pass 9

Pass 13a (uppvärmningen)

Pass 13b (intervallen)

Pass 14

Pass 15

Pass 15a

Pass 15b

Pass 17

GRATTIS DU HAR NU AVKLARAT STORLÖPARENS FORTSÄTTNINGSKURS!